Goodyear, Bridgestone, Michelin ja Vredestein on tänavused testivõitjad. Nende tootjate rehvikomplektid maksavad mitusada eurot, kuid see on seda väärt.
Mitte lumel, sest just seal on Duraturni ja Syroni odavad rehvid veenvad. Kuid talv, eriti meie laiuskraadidel, ei koosne ainult lumest ja jääajast, vaid paljudest päevadest vihma või ammu sulanud lumega ja seega märjadest teedest. Ja seal eralduvadki terad sõkaldest.
Rehvitootjatel pole endiselt lihtne leida kummisegu, mis ühendaks hea lumehaardumise koos hea haardumisega märjal teel. Kuid ka Kaug-Ida noored rehvitootjad õpivad. Seda näitab näide Taiwani rehvigigandi Cheng Shini Maxxise kaubamärgist, mis nii palju parem, et lõpuks saab üldhinnanguks “rahuldav” ja on täiesti arvestatav konkurent teiste tootjatega.
Testi tulemused 225/55 R17
- Goodyear UltraGrip Performance +
- Bridgestone Blizzak LM005
- Michelin Alpin 6
- Vredestein Wintrac Pro
- Dunlop Winter Sport 5
- Toyo Observe S944
- Uniroyal MS plus 77
- Maxxis Premitra Snow WP6
- Syron Everest 1 Plus
- Duroturn Mozzo Winter
Kel rohkem huvi saab täpsemat ülevaadet lugeda siit Winterreifen für SUVs im Test: Welche Reifen sind wirklich gut?